fbpx

Persberichten, Sealskin

Sealskin Soho® geeft reis naar New York weg aan klant én dealer Studio Biesbos

  • 8 november 2021

Met eigen ogen zien waar Soho® op geïnspireerd is

Zaltbommel, november 2021 – Een reis naar New York was de hoofdprijs van een Sealskin Soho-reviewactie, die het merk had lopen van november 2019 tot en met januari 2020. Ruim anderhalf jaar nadat ze hoorden dat ze een reis naar New York hadden gewonnen, hebben Natascha van Leer en Studio Biesbos uit Werkendam nu dan toch echt de tickets in handen. Het beoogde doel van de winactie was de Soho® douchewand op een aantrekkelijke manier onder de aandacht brengen bij de vakhandel en de consument. Uit de vele deelnemers blijkt dat dit gelukt is. Natascha won na loting en dit betekende ook geluk voor Studio Biesbos uit Werkendam, waar de douchewand werd aangeschaft. Beiden kunnen binnenkort met eigen ogen zien waar de naam en het industriële Soho® ontwerp vandaan komen, namelijk de wijk SoHo in New York. De uitreiking vond plaatst op 3 november jl. Mooi op tijd, want Amerika opent op 8 november weer de grenzen voor toeristen.

Door een foto te uploaden van de Soho® douchewand in de badkamer, inclusief een korte review, maakten de deelnemers kans op de hoofdprijs. “Natascha, Studio Biesbos en wij zijn blij dat we de prijs nu feestelijk hebben kunnen uitreiken”, zegt Dirk Kuijpers, Marketing Manager van Coram Benelux. “We hebben natuurlijk regelmatig contact gehad over de stand van zaken in verband met Corona.” Natascha en Studio Biesbos zijn de gelukkige winnaars uit een kleine zestig consumenteninzendingen en honderden deelnemende retailers.

Soho® | Industrial chic
Met het uitgesproken industriële design – ook wel industrial chic genoemd – is de Soho® douchewand een paradepaardje van Sealskin. Bij meer dan 30.000 gezinnen pronkt inmiddels een Soho® in de badkamer. Wie de inzendingen op www.sealskin.nl/sohothuis scant, leest vooral waardering voor het design, de kwaliteit en het schoonmaakgemak. En wie de foto’s bekijkt, ziet dat de douchewand in verschillende badkamerstijlen een plek gevonden heeft. Ook Natascha deelt deze ervaring en schreef: “De Sealskin Soho doet zijn naam eer aan, het strakke design geeft een loftachtige uitstraling. Tevens is het douchescherm zeer gebruiksvriendelijk en het schoonmaken zeer gemakkelijk.”

Uitbreiding Soho® met schuifdeur
De populariteit van de Soho® douchewand heeft Sealskin aangezet tot uitbreiding van de serie. Op veler verzoek is de Soho® schuifdeur afgelopen jaar geïntroduceerd. De schuifdeur is prachtig in een nis of met zijpanelen te combineren. Daardoor is Soho® in nog meer badkamers toe te passen. De Soho® schuifdeur is verkrijgbaar in 1200 of 1400 mm breed en voorzien van een verborgen soft-open en soft-close systeem.

Meer informatie over de Soho® serie is te vinden op: www.sealskin.nl/soho

_______________________

Downloadlink Hi-Res beelden en tekst:
https://www.miespr.nl/sealskin-download-sealskin-soho-geeft-reis-naar-new-york-weg-aan-klant-en-dealer-studio-biesbos/